Isotools Moodle Alexia facebook Twitter linkedin
  • Calendari 2019 - 2020
  • L'INSTITUT
    • El Centre
    • Contacte
    • Col·laboradors
    • Serveis
      • AMPA
      • Cantina
      • Instal·lacions
      • Biblioteca
    • Moodle
    • Documents de centre
      • nofc
      • PEC
      • PLC
  • Noticies
  • SECRETARIA I GESTIONS
    • Horari d'atenció al públic
    • Preinscripció i matrícula
      • ESO
      • BATXILLERAT
      • GRAU MITJÀ
      • GRAU SUPERIOR
    • Beques
      • Convocatòries
      • Consulta estat beca
    • Llibres
      • ESO / Batxillerat
      • Cicles Formatius
    • Certificats i títols
    • Proves d'accés CCFF
    • Documents i impresos
    • Portes obertes
    • Proves GESO
  • ESO/BATXILLERAT
    • Batxillerat
    • ESO
      • Informació general
      • Deures d'estiu
      • Recuperació Pendents
      • Fulls informatius
  • FORMACIÓ PROFESSIONAL
    • COMERÇ I MÀRQUETING
    • FABRICACIÓ MECÀNICA
    • INFORMÀTICA
    • Reconeixement
    • Inserció laboral
    • Pràctiques en empresa
    • FP DUAL
  • Projectes
    • XESC
    • Pràctiques a l'estranger (Mobility)
      • Informació general
      • Projectes mobilitat
      • Selecció d'alumnat
    • sharing to learn
    • Innova FP
    • FP Dual
    • Mediació
    • Esport
    • Fem Salut
    • històric de Projectes
    • Revista
    • Estació Meteorològica
    • Competències bàsiques

CCFF Grau Superior - Preinscripció i Matricula Curs 2019/2020

Categoria: secretaria
  • Imprimeix

batxillerat 2

  1. Calendari
  2. Criteris de prioritat i barem per als CCFF GRAU SUPERIOR

  3. Documentació de preinscripció
  4. Documentació matrícula

Com a novetat, la preinscripció serà telemàtica aquest curs. Enllaç: Preinscripció al Grau Superior de Formació Professional.


  Extracte del calendari de preinscripció i matrícula

  CF GRAU SUPERIOR

Presentació de sol·licituds

29 de maig al 5 de juny

Termini per presentar la documentació

Fins aL 7 de juny

Llistes provisionals amb barem

28 de juny

Termini de reclamacions

De l'1 al 4 de juliol

Llistes amb barem un cop resoltes les reclamacions

8 de juliol

Sorteig

9 de juliol

Llista ordenada definitiva

10 de juliol

Llistat "d'admesos definitiu i llistes d'espera"

17 de juliol

Període de matrícula

18 al 23 de juliol

 

Més informació a Web del Dep. d’Ensenyament > Preinscripció i matrícula

 

Criteris de prioritat i barem per als  CCFF GRAU SUPERIOR

 

Criteris de prioritat

 

Si s'ha emplenat la sol·licitud electrònica, el tràmit de presentació s'acaba amb l'enviament del formulari i no s'ha de presentar cap còpia al centre ni tampoc cap documentació d'identificació de la persona sol·licitant ni de l'alumne.


Si s'ha emplenat la sol·licitud amb suport informàtic, cal presentar el resguard de la sol·licitud enviada per Internet i la documentació d'identificació de la persona sol·licitant o de l'alumne, al centre demanat en primer lloc i en el termini establert.


En tot cas, cal presentar la documentació acreditativa del criteri de prioritat que no es pugui validar electrònicament, al centre que s'ha demanat en primer lloc i en el termini establert.


Quan el nombre de sol·licituds de preinscripció és superior a l'oferta de places s'aplica el criteri de prioritat per ordenar les sol·licituds i assignar les places; el criteri s'aplica respecte de la primera petició que consta a la sol·licitud.


A cada sol·licitud se li assigna de manera aleatòria un número que ha de servir per ordenar-les en cas d'empat, a partir del resultat del sorteig públic del número de desempat.


Segons la via d'accés a aquests ensenyaments s'apliquen els criteris de prioritat i es fan les reserves de places següents:


- Per als alumnes que accedeixen per la via del batxillerat (o equivalent a efectes acadèmics) hi ha una reserva de places del 60%. Tenen prioritat els alumnes que han cursat les modalitats de batxillerat prioritàries per al cicle corresponent, o el COU amb una opció equivalent a una de les modalitats prioritàries.


- Per als alumnes que accedeixen per la via del títol de tècnic i formació es fa una reserva del 20% de les places. Per aquesta via, les sol·licituds s'ordenen tenint en compte les prioritats següents:


En un primer grup, els alumnes que acrediten haver cursat el curs de formació específic d'accés a cicles de grau superior (CAS), o el curs de preparació per a la incorporació a cicles de grau superior en el següent ordre:

  • En primer lloc, els alumnes procedents de la mateixa família professional que han cursat l'opció prioritària en el curs de formació específic d'accés o el curs de preparació per a la incorporació a cicles de grau superior.
  • En segon lloc, els alumnes procedents d'una altra família professional que han cursat l'opció prioritària en el curs de formació específic d'accés o el curs de preparació per a la incorporació a cicles de grau superior.
  • En tercer lloc, els alumnes procedents de la mateixa família professional que no han cursat l'opció prioritària en el curs de formació específic d'accés o el curs de preparació per a la incorporació a cicles de grau superior.
  • En quart lloc, els alumnes procedents d'una altra família professional que no han cursat l'opció prioritària en el curs de formació específic d'accés o el curs de preparació per a la incorporació a cicles de grau superior.
  • En cinquè lloc, els alumnes que han superat la formació per a les proves d'accés o el curs de preparació per a les proves d'accés.
  • En sisè lloc els alumnes amb títol de tècnic de grau mitjà de formació professional que no estiguin en cap de les situacions anteriors i procedeixen d'una família professional afí, segons les afinitats entre famílies professionals.
  • En setè lloc els alumnes amb títol de tècnic de grau mitjà de formació professional que no estiguin en cap de les situacions anteriors i procedeixen d'una família professional no afí.

Un cop aplicada la prioritat, les sol·licituds s'ordenen segons la qualificació final mitjana del títol de tècnic al·legat.


- Via d'accés: prova d'accés o exempció total de la prova o tenir altres titulacions que en permeten l'accés; reserva del 20%. Les sol·licituds s'ordenen segons la qualificació de la prova o la qualificació mitjana dels estudis al·legats.

 

Si per alguna de les vies d'accés no s'ocupen totes les places reservades corresponents, les vacants es reparteixen entre les altres vies de forma proporcional.

 

DOCUMENTACIÓ DE PREINSCRIPCIÓ


Juntament amb la sol·licitud de preinscripció (o de la impressió de la sol·licitud que s'ha enviat per Internet) cal presentar la documentació en el termini establert, preferentment en el centre que s'ha demanat en primer lloc.


A) Documentació identificativa (s'ha de presentar en tots els casos):

 

  • Original i fotocòpia del DNI, NIE o passaport de l'alumne o alumna.

  • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual). Si no se'n disposa, el Departament d'Ensenyament consultarà el codi CIP de la targeta sanitària individual al CatSalut.


Si l'alumne o alumna és menor d'edat també s'ha de presentar:

  • Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació. Si està en situació d'acolliment, la resolució d'acolliment del Departament de Benestar Social i Família.

  • Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor/a o guardador/a de fet) o de la targeta de residència on consta el NIE si es tracta de persones estrangeres.

En els dos casos anteriors, i de forma extraordinària, les dades d'identificació o de filiació dels alumnes estrangers també es poden acreditar amb el document d'identitat, el passaport, el llibre de família del país d'origen o la documentació alternativa que la persona pugui aportar.


B) Documentació acadèmica

 Document que cal presentar segons la via d'accés que s'ha d'acreditar:

  • Certificat de la qualificació mitjana dels estudis que permeten l’accés als cicles o
  • Certificat de la qualificació de la prova d’accés.

- Els alumnes escolaritzats a Catalunya a partir del curs 2016-2017 que al·leguin el títol de batxillerat o el de tècnic de formació professional no han de presentar cap certificat perquè la qualificació s'obté de les bases de dades del Departament d'Ensenyament. Només si no es mostra a la llista de barem provisional, s'ha de presentar el certificat dins el període de reclamacions.

- Els alumnes pendents de l'avaluació extraordinària han de presentar el certificat de la qualificació abans de finalitzar el període de reclamació a la llista de barem provisional.

- Els tècnics de formació professional que vulguin al·legar la prioritat per haver cursat una formació relacionada amb l'accés als cicles de grau superior han de presentar el certificat de superació de la formació.

- Les persones que han superat la prova d'accés a Catalunya des de l'any 2011 no han de presentar el certificat perquè la qualificació s'obté de l'aplicació de proves. Només si no es mostra a la llista de barem provisional, s'ha de presentar el certificat dins el període de reclamacions.

- Si es tracta d'estudis de batxillerat LOGSE cal presentar l'original i una còpia de les pàgines 22 i 23 del llibre de qualificacions.

- Els alumnes que al·leguen un estudi estranger homologat a Catalunya des de l’any 2016 no cal que presentin cap document. La qualificació s'obté de l'aplicació de gestió d'homologacions. Només si no es mostra a la llista de barem provisional, s'ha de presentar la credencial dins el període de reclamacions.

La resta d'alumnes que al·leguen un estudi estranger han de presentar la credencial d'homologació amb la qualificació; si no hi consta o bé no s'ha resolt encara l'homologació, poden demanar el càlcul de la qualificació mitjana al Departament d'Ensenyament; si no es demana o no es pot calcular dins el termini, es considera que és un 5.

- Les persones que han superat la prova d'accés a la universitat per a majors de 25 anys l'any actual han de presentar una còpia impresa de la consulta dels resultats a través del web corresponent (en el moment de la matrícula cal presentar al centre el certificat de superació de la prova).

- Les persones exemptes de la prova d'accés per haver superat les proves d'accés a la universitat per a majors de 40 o 45 anys han de presentar el certificat de superació d'aquesta prova.

 

MATRÍCULA

DOCUMENTACIÓ COMUNA

  • Imprès amb indicació dels estudis, el curs i les matèries triades.
  • Full d’autorització de la imatge (M306).
  • Full de compte bancari (M315).
  • Carta de Compromís Centre – Família/alumne (M273).
  • Full d’adreces i telèfons (amb indicació del correu electrònic) (M334).
  • Autorització per a sortides (T244).
  • Resguard de pagament de Material (inclou assegurança escolar, etc) (M340).

 

DOCUMENTACIÓ DEPENENT DELS ESTUDIS O L’ANTIGUITAT

  • Fotocòpia i original del DNI/Passaport (si no s’ha lliurat abans).
  • Fotocòpia i original de la targeta sanitària (si no s’ha lliurat abans).
  • Full de declaració de l’estat de salut (batxillerat) (M312).
  • Certificació mèdica si patiu una malaltia especial que pugui afectar els vostres estudis.
  • Alumnes del centre: Fotocòpia del butlletí de notes (i original).
  • Alumnes externs: TÍTOL ACREDITATIU (original i fotocòpia, si no s’ha lliurat abans) per a l’accés als estudis, no certificat!.

 

ATENCIÓ!

  • A partir del dia 28 de juny es poden recollir a consergeria els impresos i el dia i l'hora de matrícula.
  • Els dies de matrícula no s’admetrà ningú sense reserva de dia i hora.
  • Cada alumne pot matricular un màxim de 2 persones.
  • La matrícula s'anul·larà automàticament si abans de començar el curs no s'ha presentat tota la documentació requerida.

CCFF Grau Mitjà - Preinscripció i Matricula Curs 2019/2020

Categoria: secretaria
  • Imprimeix

batxillerat 2

  1. Calendari
  2. Criteris de prioritat i barem per als CCFF GRAU MITJÀ
  3. Documentació de preinscripció
  4. Documentació matrícula
  5. Segon període d'admissió

Extracte del calendari de preinscripció i matrícula

  CF GRAU MITJÀ

Presentació de sol·licituds

14 al 21 de maig

Presentació de documentació

Fins al 23 de maig

Llistes "provisionals" amb barem

7 de juny

Termini de reclamacions

10 al 14 de juny

Llistes amb barem un cop resoltes les reclamacions

19 de juny

Sorteig

20 de juny

Llista ordenada definitiva

25 de juny

Llistat "d'admesos definitiu i llista d'espera"

8 de juliol

Període de matrícula

9 al 15 de juliol

Publicació de centres i vacants

2 de setembre

Presentació de sol·licituds 2a fase (setembre)

2-3 de setembre

Matrícula 2a fase (setembre)

5-6 de setembre

 

Més informació a Web del Dep. d’Ensenyament > Preinscripció i matrícula

 

Si s'ha emplenat la sol·licitud electrònica, el tràmit de presentació s'acaba amb l'enviament del formulari i no s'ha de presentar cap còpia al centre ni tampoc cap documentació acreditativa que es pugui validar electrònicament de la persona sol·licitant ni de l'alumne.

En tot cas, cal presentar la documentació acreditativa dels criteri de prioritat que no es pugui validar electrònicament, al centre educatiu que s'ha demanat en primera opció i en el termini establert. 

 

Criteris de prioritat i barem per als CCFF GRAU MITJÀ

 Criteris de prioritat per a l'assignació de les places:

Les sol·licituds s'ordenen segons les diferents vies d'accés als cicles (estudis o curs que permeten l'accés) i, dins de cada via, segons la qualificació mitjana dels estudis o el curs o de la prova d'accés.

Segons la via d'accés es fan les següents reserves de places:

- Via d'accés: graduat en educació secundària obligatòria o estudis equivalents; reserva del 60%.
- Via d'accés: PQPI; reserva del 20%; també hi accedeixen els alumnes procedents de la formació professional bàsica.
- Via d'accés: prova d'accés (o exempció) o del curs específic d'accés o per altres titulacions que permeten l'accés; reserva del 20%. Els alumnes dels Programes de formació i inserció que han superat les proves d'accés o han obtingut l'exempció de la seva realització accedeixen per aquesta via i participen en el procés amb la qualificació obtinguda a la prova.

Per desfer les situacions d'empat després de l'aplicació de tots els criteris, s'aplica el resultat del sorteig. Si per alguna de les vies d'accés no s'ocupen totes les places reservades corresponents, les vacants es reparteixen a la resta de les vies de forma proporcional.

El document acreditatiu que cal presentar és un dels certificats següents:

  • certificat de la qualificació mitjana dels estudis o del curs que permet l'accés a aquests ensenyaments o
  • certificat de la qualificació de la prova d'accés.

 

DOCUMENTACIÓ DE PREINSCRIPCIÓ

 

1. Documentació identificativa.

  • Si l’alumne o alumna és major d’edat:

    • Original i fotocòpia del DNI o NIE o passaport.
    • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual).
  •  Si l’alumne o alumna és menor d’edat:

    • Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
    • Original i fotocòpia del DNI o el NIE de l'alumne/a.
    • Original i fotocòpia del DNI o el NIE del pare/mare, etc.
    • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual)

  

2. Documentació acadèmica

Certificació de la qualificació de la prova d'accés o la qualificació mitjana dels estudis que en permeten l'accés.

  • Si l'alumne o alumna encara cursa els estudis en el moment de presentar la sol·licitud d'admissió, certificació de la qualificació mitjana dels cursos d'aquests estudis ja avaluats definitivament.
  • En el cas dels alumnes que hagin completat l'etapa d'educació secundària obligatòria, certificació acadèmica de la qualificació mitjana numèrica de l'etapa, o bé, en el cas d'estudis antics, original i fotocòpia de la pàgina 27 del llibre d'escolaritat d'ensenyament bàsic, si hi apareix la qualificació mitjana de l'etapa en forma numèrica.
  • Els alumnes procedents d’estudis estrangers han de presentar la credencial d’homologació amb la qualificació; si no hi consta o bé no s’ha resolt encara l’homologació, poden demanar el càlcul de la qualificació mitjana al Departament d'Ensenyament; si no es demana o no es pot calcular dins el termini, es considera que és un 5.
  • Si la prova d'accés s'ha superat en convocatòries de la Generalitat de Catalunya a partir de l'any 2011 no cal presentar-ne el certificat perquè la qualificació s'obté de l'aplicació de gestió de proves del Departament d'Ensenyament i es mostra en la llista de sol·licituds de preinscripció al centre amb el barem provisional; si no s'ha pogut obtenir, es pot acreditar la superació de la prova documentalment fins al final del període de reclamació a la llista de sol·licituds de preinscripció al centre amb el barem provisional.
  • Les persones que han superat la prova d'accés a la universitat per a majors de 25 anys l'any actual han de presentar una còpia impresa de la consulta dels resultats a través del web corresponent (en el moment de la matrícula cal presentar al centre el certificat de superació de la prova).

 

MATRÍCULA

DOCUMENTACIÓ COMUNA

  • Imprès amb indicació dels estudis, el curs i les matèries triades.
  • Full d’autorització de la imatge (M306).
  • Full de compte bancari (M315).
  • Carta de Compromís Centre – Família/alumne (M273).
  • Full d’adreces i telèfons (amb indicació del correu electrònic) (M334).
  • Autorització per a sortides (T244):
  • Resguard de pagament de Material (inclou assegurança escolar, etc) (M340).

 

DOCUMENTACIÓ DEPENENT DELS ESTUDIS O L’ANTIGUITAT

  • Fotocòpia i original del DNI/Passaport (si no s’ha lliurat abans).
  • Fotocòpia i original de la targeta sanitària (si no s’ha lliurat abans).
  • Full de declaració de l’estat de salut (només ESO i batxillerat) (M312).
  • Certificació mèdica si patiu una malaltia especial que pugui afectar els vostres estudis.
  • Alumnes del centre: Fotocòpia del butlletí de notes (i original).
  • Alumnes externs: TÍTOL ACREDITATIU (original i fotocòpia, si no s’ha lliurat abans) per a l’accés als estudis, no certificat!.

 

SEGON PERÍODE D'ADMISSIÓ

 

Calendari Segon Període d'Admissió (Setembre)

Publicació de centres i vacants

2 de setembre

Presentació de sol·licituds 2a fase (setembre)

2-3 de setembre

Matrícula 2a fase (setembre)

5-6 de setembre

 

Al segon període d'admissió només poden participar els sol·licitants que van fer la preinscripció en el primer període (abril) i que no van obtenir plaça.

Les vacants que s'ofereixen en aquesta segona fase d'admissió es publiquen el 2 de setembre en aquest web i en els centres.

Els sol·licitants que participin en la segona fase d'admissió cal que accedeixin, el 3 i 4 de setembre, a la seva sol·licitud de preinscripció que estarà disponible en aquest web.

Per accedir-hi, cal que s'identifiquin amb el codi de sol·licitud i el document identificatiu de l'alumne, si és major d'edat o fa els 18 anys l'any 2019, o del tutor referent, especificat en la sol·licitud si l'alumne és menor o no fa els 18 anys l'any 2019.

Es poden introduir fins a cinc peticions més d'entre els centres i cicles que hagin ofert vacants en la segona fase d’admissió. Es pot modificar la informació, afegint o esborrant peticions, les vegades que calgui durant els dies previstos per aquest tràmit, tenint en compte que, en finalitzar, sempre cal desar la informació perquè es desin els canvis.

En aquesta segona fase d'admissió, les sol·licituds s'ordenen d'acord amb els mateixos criteris de barem que en el procés de preinscripció del juny (qualificacions dels estudis o prova que en permet l'accés i número de desempat), amb l'excepció que no es tenen en compte les vies d'accés.

Els sol·licitants poden consultar les assignacions en aquest web o al centre el 6 de setembre.

 

ATENCIÓ!

  • A partir del dia 28 de juny es poden recollir a consergeria els impresos i el dia i l'hora de matrícula.
  • Els dies de matrícula no s’admetrà ningú sense reserva de dia i hora.
  • Cada alumne pot matricular un màxim de 2 persones.
  • La matrícula s'anul·larà automàticament si abans de començar el curs no s'ha presentat tota la documentació requerida.

Licitació del servei de neteja

Categoria: secretaria
  • Imprimeix

StockSnap J4C1WJDMMU minAl llarg de les properes setmanes es durà a terme el procés de licitació del servei de neteja de l'Institut Marianao per al proper any 2018, amb possibilitat de pròrroga un any més.

Els detalls i la informació vinculant del procediment es troben en els dos plecs adjunts però se'n poden destacar tres dates importants:
- Presentació de les ofertes: 15 dies naturals comptats des del mateix dia de la publicació de l'anunci al DOGC, fins a les 14:00 hores. Fins els 21 de novembre a les 14h.
- Obertura del sobre B: 7 dies naturals comptats des de l'endemà de l'acabament del termini de presentació de les proposicions. El dia 28 de novembre a les 16h a la biblioteca.
- Obertura del sobre C: El dia 30 de novembre a les 16h a la biblioteca.

Dia i hora per visites: Els dijous de 9:30 a 11h.

La informació actualitzada relativa al procediment es podrà consultar a aquest mateix espai.

Documentació:

Contracte de serveis.

Prescripcions tècniques.

Resultat de la licitació:

L'empresa escollida a la licitació del servei de neteja és "Grupo Alarcón".

Categoria: secretaria
  • Imprimeix

Sol·licitud d'inscripció a les proves per a l'obtenció del títol de Graduat en Educació Secundària Obligatòria (descarregar aquí).

En els següents enllaços disposeu de la informació referent a cada una de les proves GESO:

  • Biologia i Geologia.
  • Ciències Socials.
  • Llengua Anglesa.
  • Matemàtiques.
  • Projecte de Recerca.
  • Visual i Plàstica (2n ESO).

Batxillerat - Preinscripció i Matricula 2019/2020

Categoria: secretaria
  • Imprimeix

batxillerat 2

 

  1. Calendari
  2. Criteris de prioritat i barem per al BATXILLERAT
  3. Documentació de preinscripció
  4. Documentació matrícula

Extracte del calendari de preinscripció i matrícula.

  BATXILLERAT

Presentació de sol·licituds

14 al 21 de maig

Presentació de documentació

Fins al 23 de maig

Llistes "provisionals" amb barem

4 de juny

Termini de reclamacions

5 de juny al 12 de juny

Llistes amb barem un cop resoltes les reclamacions

17 de juny

Sorteig

18 de juny

Llista definitiva ordenada

21 de juny

Llistat "d'admesos definitiu i llista d'espera"

8 de juliol

Període de matrícula

9 al 15 de juliol

Matrícula de pendents de setembre

6 al 10 de setembre 

 

Més informació a Web del Dep. d’Ensenyament > Preinscripció i matrícula

 

Si s'ha emplenat la sol·licitud electrònica, el tràmit de presentació s'acaba amb l'enviament del formulari i no s'ha de presentar cap còpia al centre ni tampoc cap documentació acreditativa de la persona sol·licitant ni de l'alumne que es pugui validar electrònicament.
Si s'ha emplenat la sol·licitud en suport informàtic, cal presentar el resguard de la sol·licitud enviada per Internet al centre demanat en primer lloc i en el termini establert. Si no s'ha pogut validar electrònicament, també s'haurà de presentar la documentació d'identificació de la persona sol·licitant o de l'alumne. 

 

Criteris de prioritat i barem per al BATXILLERAT

Juntament amb la sol·licitud de preinscripció (o de la impressió de la sol·licitud que s'ha enviat per Internet) cal presentar la documentació en el termini establert i en el centre que s'ha demanat en primer lloc. A cada sol·licitud se li assigna de manera aleatòria un número que ha de servir per ordenar-les en cas d'empat.

Quan el nombre de sol·licituds d'admissió és superior a l'oferta de places s'apliquen, per ordre, els criteris de prioritat específics de l'ensenyament, els criteris generals i els criteris complementaris. El compliment d'aquests criteris s'ha d'acreditar amb la documentació especificada.

El barem de punts que tenen associat els criteris de prioritat permeten ordenar totes les sol·licituds. (El barem s'aplica en relació amb el centre demanat en primer lloc i es manté per a la resta de peticions). En les situacions d'empat que es produeixin després d'aplicar els criteris, l'ordenació de les sol·licituds afectades es fa per sorteig públic.

 

Criteri específic

  •  Tenen preferència els alumnes que procedeixin dels centres i ensenyaments que hi són adscrits (Ins. Marianao).

 

Criteris generals

  • Existència de germanes o germans escolaritzats al centre o de pares, mares o tutors legals que hi treballen Quan l’alumne o alumna té germanes o germans escolaritzats al centre o pares, mares o tutors legals que hi treballen en el moment en què es presenta la preinscripció: 40 punts.
    La puntuació també s’aplica per accedir a un centre públic quan la germana o el germà està escolaritzat en un altre centre públic amb el qual hi ha una relació d’adscripció.
  • Proximitat del domicili de l’alumne o alumna al centre o proximitat del lloc de treball del pare, la mare, el tutor o la tutora, guardador o guardadora de fet Quan el domicili habitual és a l’àrea d'influència del centre: 30 punts.
    - Quan a instància del pare o la mare, el tutor o la tutora, guardador o guardadora de fet, es pren en consideració, en lloc del domicili habitual, l’adreça del lloc de treball, i aquesta és dins l’àrea d'influència del centre: 20 punts.
    - Quan el domicili habitual és al mateix municipi del centre sol.licitat en primer lloc, però no en la seva àrea d'influència: 10 punts.
  • Renda anual de la unitat familiar
    Quan el pare o la mare, el tutor o la tutora, siguin beneficiaris de l’ajut de la renda mínima d’inserció: 10 punts.
  • Discapacitat de l’alumne o l'alumna, el pare, la mare, germanes o germans.
    Quan l’alumne o l'alumna, el pare, la mare, el tutor o la tutora, un germà o una germana de l’alumne o l'alumna acredita una discapacitat igual o superior al 33%: 10 punts.

 

Expedient acadèmic

Certificació acadèmica de la qualificació mitjana obtinguda a l'educació secundària obligatòria o a altres estudis que en permeten l'accés, o bé si es tracta d'estudis antics, original i fotocòpia de la pàgina 27 del llibre d'escolaritat d'ensenyament bàsic, si hi apareix la qualificació mitjana de l'etapa en forma numèrica. Si l'alumne o alumna encara cursa els estudis en el moment de presentar la sol·licitud d'admissió, certificació de la qualificació mitjana dels cursos d'aquests estudis ja avaluats definitivament, calculada tal com s'indica al final d'aquest annex. La qualificació mitjana s'expressarà amb dos decimals.

 

Criteris complementaris

  • Família nombrosa o monoparental:

Pel fet de formar part d'una família nombrosa o monoparental: 15 punts.

 

DOCUMENTACIÓ DE PREINSCRIPCIÓ

 

Documentació identificativa.

 

  • Si l’alumne o alumna és major d’edat:
    • Original i fotocòpia del DNI, NIE o passaport.
    • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual ).

 

  • Si l’alumne o alumna és menor d’edat:
    • Original i fotocòpia del llibre de família o altres documents relatius a la filiació.
    • Original i fotocòpia del DNI, NIE o passaport de l'alumne i del pare/mare o tutor legal.
    • Original i fotocòpia de la TSI (targeta sanitària individual)

 

  • Títol o certificat que permeten l'accés amb nota mitjana si s'escau.

 

Documentació acreditativa dels diferents criteris de baremació, que només s’ha de presentar si s’al·leguen.

 Per inscriure's al batxillerat a l'Institut Marianao tenen preferència els alumnes que procedeixen de l'Institut Marianao.

 

Criteris generals

 

  • Renda anual de la unitat familiar:
    Documentació acreditativa de ser beneficiari/ària de la prestació econòmica de la renda garantida de ciutadania. (10 punts)
  • Proximitat del domicili de l’alumne o alumna o, si s’escau, proximitat del lloc de treball de la persona sol·licitant (30 punts):
    Original i fotocòpia del DNI de la persona sol·licitant o de la targeta de residència on consta el NIE en el cas de persones estrangeres.
    Quan el domicili familiar que s’al·lega no coincideix amb el del DNI de la persona sol·licitant o de la targeta de residència on consta el NIE, en el cas de persones estrangeres, certificat o volant municipal de convivència de l’alumne o alumna. Quan per aquest criteri es consideri el domicili del lloc de treball (20 punts), s’acreditarà mitjançant l’aportació d’una còpia del contracte laboral o d’un certificat emès a aquest efecte per l’empresa. Domicili habitual al municipi però fora de l’àrea d’influència (10 punts).
  • Existència de germans o germanes escolaritzats al centre educatiu (o centres adscrits) o de pares o tutors legals que hi treballen:
    S’entén que un alumne o alumna té germans escolaritzats al centre (o centres adscrits) quan aquests hi estan escolaritzats en el moment de presentar la sol·licitud de preinscripció. Si d’acord amb el previst a l’article 10.1 del Decret 75/2007, s’al·lega que el germà o germana està escolaritzat en un altre centre públic, amb el qual hi ha una relació d’adscripció, cal presentar un certificat del centre on està escolaritzat. (40 punts)
  • Discapacitat de l’alumne o alumna, pare, mare, tutor, tutora o germans:
    Original i fotocòpia del certificat de discapacitat de la persona que al·legui aquesta condició, emès pel Departament d’Acció Social i Ciutadania. També s’admeten els certificats de discapacitat emesos per l’ICAM. (10 punts)
  • Expedient acadèmic qualificació mitjana dels estudis que permeten l'accés al batxillerat, calculada amb dos decimals o, si l'alumne encara els està cursant en el moment de presentar la sol·licitud d'admissió, la qualificació mitjana dels cursos d'aquests estudis ja avaluats definitivament, calculada amb dos decimals.

 

Criteris complementaris

 

  • Condició legal de família nombrosa o monoparental:
    Original i fotocòpia del carnet de família nombrosa o monoparental (Departament Treball, Afers Socials i Famílies) vigent.

 

MATRÍCULA

DOCUMENTACIÓ COMUNA

  • Imprès amb indicació dels estudis, el curs i les matèries triades.
  • Full d’autorització de la imatge (M306).
  • Full de compte bancari (M315).
  • Carta de Compromís Centre – Família/alumne (M273).
  • Full d’adreces i telèfons  (amb indicació del correu electrònic) (M334).
  • Autorització per a sortides (T244).
  • Resguard de pagament de Material (inclou assegurança escolar, etc) (M340). 

 

DOCUMENTACIÓ DEPENENT DELS ESTUDIS O L’ANTIGUITAT

  • Fotocòpia i original del DNI/Passaport (si no s’ha lliurat abans).
  • Fotocòpia i original de la targeta sanitària (si no s’ha lliurat abans).
  • Full de declaració de l’estat de salut (només batxillerat) (M312).
  • Certificació mèdica si patiu una malaltia especial que pugui afectar els vostres estudis.
  • Alumnes del centre: Fotocòpia del butlletí de notes (i original).
  • Alumnes externs: TÍTOL ACREDITATIU (original i fotocòpia, si no s’ha lliurat abans) per a l’accés als estudis, no certificat!.

 

 ATENCIÓ!

  • A partir del dia 28 de juny es poden recollir a consergeria els impresos i el dia i l'hora de matrícula.
  • Els dies de matrícula no s’admetrà ningú sense reserva de dia i hora.
  • Cada alumne pot matricular un màxim de 2 persones.
  • La matrícula s'anul·larà automàticament si abans de començar els curs no s'ha presentat tota la documentació requerida.

Més articles...

  • Proves d'accés als CCFF Grau Mitjà
  • Jornades de Portes Obertes
  • Certificats i títols
  • ESO - Preinscripció i matrícula
  • Inici
  • SECRETARIA I GESTIONS
  • Preinscripció i matrícula
  • secretaria
departament educacio gencat logo Descarrega certificat pdf Descarrega certificat pdf Descarrega certificat pdf cofinanciadoEN logo XarxaFP Web white
CSS Valid | XHTML Valid | Top
Copyright © 2019 Institut Marianao. (Contacte)
Preinscripció i matrícula